![]() |
|
|
#1 (permalink) |
|
System developer
¹°¹³²¹³ °¹²³¹³³² °¹¹°¹°¹°¹ ![]() Üyelik tarihi: Apr 2010
![]() |
SON ŞEHİR
Başı dumanlı dik dağlar gibi hem de, sonbaharda yapraklar nasıl koparlarsa -dallarından öyle sessiz, kendiliğinden, anlamsız ve de bilmem, belki de kararsız işte öyle giderim burdan -turnalar gitmişti zaten- neyim mi kalır geride sokak sokak dolaştığım bu şehirde ayak izlerim kalır ancak bilmem kaç kere ,,bu son şehir olsun" demelerim dönmem, geriye de bakmam ellerim şaşırır böyle durumlarda, bilmezsin bu şehirde benden geriye bir de kalbim kalır, ayaklarım yürür gider........................................ Noch eine letzte Stadt Wie ein Nebel auf der Bergspitze hebt sie sich hoch und wie trockene Blätter im Herbst, wenn sie von Bäumen fallen, nicht wissend wo sie hinfallen, so leise, spontan, bedeutungslos und wer weiß, vielleicht unsicher oder so ähnlich, gehe ich von hier weg - die Kraniche waren sowieso fort - was bleibt von mir hier übrig in dieser Stadt, in der ich von Gasse zu Gasse gelaufen bin - nur meine Fußspuren und wieviele Male sagte ich, dies sollte die letzte Stadt sein ich wende mich ab und blicke nie mehr zurück, das kannst du nicht wissen meine Hände zittern in solchen Situationen und in dieser meiner Stadt wird auch mein Herz zurück bleiben meine Füße tragen mich hinaus........................................ |
|
|
|
![]() |
| Etiketler: eine, letzte, noch, sehir, son, stadt |
| Etiketler |
| eine, letzte, noch, sehir, son, stadt |
| Seçenekler | |
| Stil | |
|
|
| Forum | Yasal Uyarı |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.3 Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. Protected by coders Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.3.2 Webcrawler by coders CodersForum Her Hakkı Saklıdır |
Sitemiz Bir Paylasim Forum sitesidir Bu nedenle yazı, resim ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenebilmektedir. Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir. Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazı ve materyalleri 48 Saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır.
|